02 April 2009

handball2!! =D

yeah!akhirnya dpt gak medal utk b.blg..credit utk striker2 dob..huhu..wlaupon dpt no3..kmi bnga gak ah dr xdpt lgsg an..mua thnx 2 bdk netball..xsia2 import dpa msok..huhuhu!td mmg bez gla la weh!njoy gla2 babeee pnya..huhuhu..antra kjadian2 yg tejd tme kt mat said

kjadian 1 :tme lwan ngn tho..sluar aku tekoyak..hahaha!kepit ja r kaki 2 tme jd keeper..2 yg blos bnyk gol 2..

kjadian 2 :
tme p toilet..air mercik kna suar aku..hbs bsah..cm owg kncing lm suar pon da gak..hahax! =P

kjadian 3 :
menjerit2 skong tho smpai sket tekak aku ni..telompat2 kt pdang 2 skong tho..laz2 tho mnang..ag r gla..dh r ngn hujan mua..tp aku ttp setia sokong tho..huhu
kjadian 4 :
sesi fotografi..mmg bez gla la..mcm2 gmbr kmi amek..hahahax!
hyphothesis dya!handball taon ni mmg bez gla babeee pnya la dgn ada nya mereka2 yg sepala ngn aku..huhuhu..mmg xkn lpa ah kngan b.blg taon ni..syg gla babee la kt team handball taon ni.. =D
antra gmbr2 yg smpat kmi amek tme kt mat said.. =P

on da way nk jln blek pos dlu ngn ima.. =D
muka2 ceria pas dpt medal! =D

seronok bab menang n sbb nk BALEK da..haha! =P

besama2 striker2 dob..credit utk mereka! =D

kegembiraan lps penat bejuang.. =P

duta topi.. =P
player2 u15 yg mantap! =P

kanak2 kelaparan.. =D
di kala tgh breakfast! gmbr 1st bla smpai skola mat said!

pejuang2 dob.. =D

kepenatan yg menyebabkn dpa jd cni.. =P

muka2 player u18 yg sgt bez! =D

No comments:

Post a Comment