16 May 2009

imah!! =P

waa!xska kt imah!hahaha..

maap!caption xley blah!bkn xska btol k..syg gla aku kt minah ni..tp xska sbb AF!!huahaha..ngok ngek toi..utk mrka yg tepinga2 bca menda alah ni..meh nk story kt ampa..

mla2 aku sja nk pkena imah..mklum ah,aku ingt dya xtw no aku..tp tme kmi msj 2 aku asa cm dya tw ja spa aku..gpon kwn cm perli aku ja..laz2 aku pon ngaku la..pas2 kmi dok ckp sal AF..aku skong Akim..imah sokong Aril awok!hahaha..aku pnya r ngtuk aril..dya plk dok ngtuk akim..

antra msj2 yg kmi msj td.. =)
aku : td aril nynyi cm pondan.ntah pa2.bdo toi spa bg aril msok..
imah : eh, pa plk?akim la cm pondan..ayh, abg kmi mua kta dya pondan..
aku : x2!skng akim xpondn da!tgk btpa machonya bf kak fana..bkn cm aril, kaki stong..akim jd lmbut sbb dya xnk owg ska kt dya..dya xnk kak fana jlez..hehe..
imah : dh r..mleh nk ktok owg..yg pntg TERBAIK AWOK

bla2..mcm2 lg kmi mrpek 2 mlm ni..haha..pas2 kmi cm bet ah..lw akim tngi dr aril..imah kna blnja aku cadbury..tp lw aril tngi dr akim, aku yg kna blnja dya..

da 2 bla ac mizal sbut akim dpt no3..imah tros tepon aku..kwn gelak gla kt aku..siot tol..hahaha.aku pon sabar ja..malu pon da gak..ye r, aku ktuk aril gla2..tgk2, akim klh..ahaha..yg plg aku sket jiwa..bla dgr imah glak..kureng toi cra dya glak 2..aku asa cm nk blsah ja dya..
hahaha..pa2 pon menda da lps..lps 2 kmi dok msj mrpu hala ah..heh, sket jiwa aku ngn minah ni

No comments:

Post a Comment