06 August 2009

geram gler siot!

ei! aku nga geram gla2 kt some1 ni.. jnji nk cta kt aku.. tp bla aku tpon, xmw nk angkt.. ok fine! xmw angkt sgt kn.. don't blame me lw aku wt somethng yg kaw xjngka aku nk wt kt skola.. mark mw word! ok, mayb u all wonder npe aku mrh2 kn.. na aku xmrh.. da r sorg hamba Allah ni, jnji nk cta kt aku.. tp ble aku tpon dya, dya xangkt... spa x hot! aku dh r pntang aku tpon owg xangkt.. lw skli 2 xpe r. ni bekali2.. hot gla aku smlm.. aku dok bjet lw dya xmw stle lek lok kt hp.. kt skola t jgn tnya npa aku wt bnda yg dya xjngka aku akn wt.. aku pkir2 blek smlm.. lw btol r da somethng yg bruk sal 'owg' ni.. npe dya xgtw ja.. nmpk ngat dya sja wt cta an, nk aib kn 'owg' 2.. xdk kja dah ka hah?? ei, bnda aku bkn nk backup 'owg' ni sbb dya da kaitn ngn aku.. tp dya yg wt fitnah..spa x hot.. em. blablabla.. biar r.. lw aku tpon dya skli g n dya xangkt, dya mmg pengecut r! n aku akn angp dya xpena wjud lm idup aku!skng ni dya stil g lm idup aku.. ei, gramnya, jgn bg aku wt bnda ni.. aku xmw wt..tp klw dya yg cbar aku.. aku ............

yg tgh sket jiwa : aku.. hahahhahahaha!

No comments:

Post a Comment