21 September 2009

pissed off!

wah! geram gler siot skng ni.. aku bwu ja pas msj ngn adk aku.. ei, lek lok aku ngah gtwu dya bnda ni.. tgk2 dya ley tetdo.. wah! mmg xley blah tol.. kta xngntok g r pa r.. tgk2 tetdo cm 2 ja.. bebai2! dya ckp nk tpon aku la pa la.. tgk2 dya tdo cm 2 ja.. kbtuln tme aku nk msj dya afiq tpon.. kul 12.30 mlm da tme ni.. aku pnya la antr msj, dya xrply.. laz2 aku swuh afiq tpon aku blek.. aku nk tpon adk aku 2 jp.. tgk2 bla dya angkt sora dya mmg xley blah r an.. so, aku wt ksmpulan dya da tdo.. aku pon mls r nk kcw dya.. biar r dya tdo.. em, haha.. mayb bg u'all bnda ni smal mter.. tp utk sespa yg aku pena rpat dpa twu r npe aku bebai.. haha! tp pa2 pon aku xr mrh ngt kt adk aku 2.. juz gram ja.. hohoho.. em, wah! xsbar nk blek rya kt penang.. xbez la rya kt jhor.. xtw nk wtpa.. nk blek penang bab aku nk ajk adk aku ni g rya umah afiq.. gpon afiq da sdiakn dya duit rya special da utk adk aku ni.. hahaha! lwak r.. aku xpena tpkir pon yg afiq nk bg bnyk 2 kt dya.. kah2! k la.. mata da kuyu da ni.. kul 4 pg da r bai.. kang free ja aku kna sound ngn mama bab xtdow g..

p/s : xsbar nk blek ostel! haha! borg duk umah.. ha! utk bdk2 ostel yg bca.. jmuan t kak yani kta pkai bju rya r,, bkn bju batik tw...huhuhu

No comments:

Post a Comment