31 December 2009

cuti oh cuti!

ok! cuti ni mmg memenatkn.. ptg slasa 2 da betolk blek kl da.. huu! xnk blek kl.. tp pa ley wt.. da mama ajk, follow je la.. spnjg pejlnan 2 aku ditemani ngn 2 owg insan yg aku syg.. adk aku ngn cukie.. hee! bla da smpai2 2, penat jgn kta la.. tp xngntok g.. so, aku pon tgk la tb..

sok 2 ayh aku bwk g tgk wyang tgah2 mlm.. oh! bez 2 jgn ckp la.. hehehe.. da 2 p karoke 13 lgu non stop! bpak la weh! puas gla nyanyi.. huhu.. lps tnsion.. tp yg xley blah 2 ml 2 aku gado ngn adk. ades! agk trok la, tp slmat la.. dua2 cpt mengalah.. huu! so, kami pon bedamai da..

td p sunway pyramid plk.. huhu! g tgk avatar..3d.. pning nk mmpos bla aku tgk xpkai spek 3d 2.. cm siot g.. huhu! pa pe pon.. mmg havok gla la!huhu.. then blek2 2 tros blek jhor.. oh! penat nya dunia! huhu..

well! mlm taon bru! yes2! smngat bwu, azam bwu, idup bwu, prgai bwu, n mcm2 lg la bwu.. bf bwu??haha! not! huu! kul 12 tpat 2 aku tkjut gak la bub adk aku tpon, then bla aku angkt, bnyi mrcun.. gla tol! huhu.. then dya wish aku, aku glak ja la.. huu!
wah! xsabar nk blek penang.. nk amek ujian keta! n nk keja! huu! k.. 2 ja.. adios! salam!

No comments:

Post a Comment