22 November 2010

dup dap dup dap !

hmm, dup dap dup dap.. laju ja jntung aku bedetak dentum ! smua ni jd bila aku tgk gmbaq bdak ni, tgk ja ati aku asa cm kena bom ! haish, sket nya hati.. tp aku xmrh dya, aku suka dya bub dya da kena mngena ngn some1, tp ntah la.. bila aku tgk muka dya, mayb aku asa tegugat, aku tkot dya rmpas some1 ni dr aku.. haha *poyo gila ayt ! eventhough some1 ni pena ckp kt aku dya syg aku lbey dr bdak ni, tp ntah la.. ati aku tetap asa cm kena bom ja.. ni pon bwu pas tgk gmbaq bdak 2 la, cm kena bom ja dada aku ! haish, cna la aku nk wt bg aku xasa cm 2 da.. mayb aku asa cm 2 bub aku jrang lepak ngn some1 ni da, n some1 ni lepak ngn bdakni 3 ari.. dat's y im so jlez ! uhh, tolong lam sgt mls da nk jles, xuntung pa pon, if jlez 2 dpt duit, da lama da aku kaya ! haish, tp bila kami 3 hang out skali, aku xdk pa.. xasa pa pon malah aku asa bhgia bub aku tgk some1 ni snyum bub dya ckp dya suka n hapy bila dya ada ngn aku n bdak ni.. haha, sma la ngn aku.. cuma bila aku tgk muka bdak ni lm gmbaq ja aku asa cm kena bom ! huhuhu !

saket hati, sket sekali, melihat engkau berpimpin tngan dgn si dia.. aaaaa ~

No comments:

Post a Comment