27 January 2011

demam !

uhh, da sminggu dah aku btok2 ngn selsema.. ari ni baru nk demam.. siot tol.. huhu.. dlu tme aku stat btok ngn selsema, aku ingt kjap ja.. tp xsangka dia aku melarat.. then kak pieja ngn kak ama swuh aku p klinik amek ubt.. mlm 2 aku ckp kt kak pieja aku da amek ubat dah, sbnaqnya xlsgi.. huhu. sowi akak.. tp bila dia plak stat btok2 n amek ubat, aku pon amek la jgk sbb asa beslh mua owg btok sbb bejangkit dr aku.. then bila 1st tme p klnik, dpt 5 jnis ubat.. amek kau! haha, td p skali lg.. then doktor ni ckp aku demam pnas, suhu naek mendadak.. so dpt lg 3 jnis ubat yg ditambah dos dia ! haha.. sngt penat nk mkn ubat.. huhuhu... esok nk blek penang dah ! uww ~

pa2 nnti 2 mngu x lepak ngn kak pieja ngn kak ama.. cmfm rndu gla kt dpa 2.. uhh ! :))

No comments:

Post a Comment