13 February 2009

kehidupan dlm dewan!

hee!ntah pa2..majlis pemuafakatan tngktan 3, 5, n 6atas..cm pa g..boring seh!dgr jemaah bleter..aku ngn geng2 aku spt besa..menyembang diblkg..haha!abaikan apa yg dya ckp..dh r panas!rmai plk 2..adoiyai!semput nafas aku ok!dh 2 pnya r lama beucap..aku pon yg tgh keboringan thap sial pon wt r kegilaan besma teman2 diblkg..haha!lps 2 kmi da program besama fasilitator[ckgu pelatih ja pon]..da r ckgu platih ni nma dya SHUHAIDA kot..hntam ja r..dya msok kls aku..aku pon p r kcw dya..lps sembang ngn dya selama semint..dya swuh bdk kls aku wt bulatan..aku duk antra mmat2 ensem kls aku[amzar n faiq]..jgn prsan weh.hehe].yg beznya aku sj kcw amzar.aku p pjak ksut dya..tgk2 dya pjak blek..kmi pon pa ag..men pijak2 kasut r..mmg gla r smpai ckgu mrh..haha..pas2 ckgu pcahkn kmi lm 6 group..1 group da 3 org..aku geng ngn fareesha n kinah..kmi kna wt pembentang..kmi pon wt r pembentangn msg2..lm kls aku amzar ngn "****" ni yg pkai bju batik..so dpa dok kta 'nizar' r pa r..da mcm politik suda lm kls aku td..dok bangkang 2 r bangkang ni r..mmg havok gla r kls aku td..apening smpai pening aku di wt nya..haha..mmg bez r tme 2..aku njoy sesgt..syg bdk kls aku smpai mati!!huhu

lps rhat aku kna msuk alek dwn sbb da kursus utk ajk2 persatuan n unit uniform..utk org2 yg da jwatan ja p..aku pon msok r..aku xtw kta kna dftar dlu..bla mmbe aku gtw..bwu r aku p dftar..msa aku nk dftar 2 kt ctu da ckgu mat ali ngn bdk form bpa nth 2 org..aku pon ngn muka blurnya mengadap dpa tnpa kata..hehe..then ckgu mat ali tgur aku.."fahana..hg pengerusi kn??klb sejarah kn??"..aku pon jwb dgn muka blur "ha??ya ka..eh2..btul2..nk kna wt pa ckgu??"..ckgu pon jwb blek "aku lesing kang bwu hg tw..hg sain pas2 hg amek ketas 2.pas2 p duduk"..aku pon ikt ja ckp dya..bla aku ddk 2 aku mmg jd gla dh r..maklum r duk ngn kwn2 yg sekepala..haha..mla2 ckgu zaki beucp..blablabla..boring2!ps2 ckgu kaunseling..blablabla..pas2 ckgu sharul..blablabla..tp tme ckgu sharul beucp aku ngn fatin cabut kluar dr dwn..kmi bg alsan nk p toilet..hkikat dya kmi nk blah sbb boring!!aku ngn fatin pon p r cri tasha, ima, mira..nk amek no ic dpa..bla kmi jmpk ima dya tlis no ic dya smbil ckp no ic dya..bla dya ckp "930225"..aku bwu nk ckp..tetba dya kta "ha!bfday kmi nk dkt da..t kak fana ngn kak fatin kna bg adiah tw"..aku ngn fatin pon tegamam 3 saat..pas2 bwu kmi gelak.kmi pon kta ok!t kmi bg eh..hehehe..pas2 aku ngn fatin pon kmbali r ke dewan sbb da lma da kmi cabut dr dewan 2..bla msuk 2 ckgu mahani ngh beucp..aku wt xtw saja..xsmpai 10 mnit aku ddk..tamat suda ceramah ckgu mahani!aku pon lega jgk r sbb aku tkut kna fire ja sbb cbut lma sgt..huhu..pas2 kmi pon p rehat..lps rehat 2 kmi pon msuk r dewan kmbali..tme 2 ckgu ariza bwu ckp "bismillahirahmanirahim"..kmi pon melangkah msuk dwn ngn lengai nya sbb mls r..lm dwn 2 aku xbg phatian lgsg kt dya sbb crmah dya 2 khas utk bendahari..aku xtelbat.so aku wt xtw suda..haha..pas2 bla dya bg crmah sal kekemasan diri..aku ngn automanual ja tros ddk ngn sopan!hahaha..hipokrit gla tme 2..blablabla..dya ckp..aku dgr sj..akhirnya crmah dya tmat tpat kul 2!aku ngn suka suki nya bngun r sbb nk kuar da dr dewan 2..pnat sgt weh!duk lm dewan sehari!hee!aku, fatn, najwa pon pg r p.asrma sbb kls agma kmi kt stu.kt stu aku da nmpk c.salmah, c.naza, c,zariah ngh begosip..aku wt xtw sja sbb teda kna mengena ngn aku..blablabla..sembang2 ngn dpa tgk2 da ley blek da..aku pon blek r..

aku swuh ayh aku mai amek..pas2 ayh aku bwk p makankt subaidah..tgh2 mkn ayh aku kta "pas spm ni jd posmen tw..tlg org antr brg"..aku ngn mka pliknya tnya r ayh aku "la..asl lalk abh ckp cm 2"..then ayh aku kta "dh suka sgt tlg ckgu antr brg kt skola..td mama pg skola n rmai ckgu p kt mama crta sal angh"..aku dgr2 tros tediam..then aku wt xtw suda..lm ati aku pnya r tkot kna maki ngn mak aku..almaklum r tme f2, f3 aku da pnh kna da..huhu

blek2 2 aku xjmpk mak aku sbb aku kalut nk p tsyen..bla nk blek 2 mak aku kta mak aku nk mai amek..aku pon kta ok r..sng..xyh tngu nk nek bas rapid..haha..then lm keta 2 mak aku smbang bgos nya ngn yana..yana tmpana aku tme 2..tetba mata aku tertouch-up kt 1 ketas wana biru ni..aku pon bca r ketas 2..then aku ckp "eh..ni bkn aturcara skul angh ka??bla mama pg"..mak aku pon kta r.."lm pkul 11 cm 2"..aku pon duam saja..then mama kta.."tme mama p 2 mama bg coment r", ngn bnganya mak aku ckp..aku diam ja..ngh takot weh!huhu..pas2 mak aku kta pas mak aku bg coment 2 da ckgu tnya spa mak aku ni..then mak aku gtw r nma dya n nma ANAK dya..bla dya sebut ja nma ANAK[aku] dya..mua ckgu tros serbu n cta sal aku..mak aku pon cta r mua bnda yg ckgu ckp..mama ckp ckgu ramlah da ckp sal aku kt dya..aku kta xpa r lw ckgu ramlah yg ckp..aku xkesah..sbb aku bnyk wt dosa lm kls dya..huhu..tp yg aku xthan bla mama ckp da ckgu ni dya kta kt mama "saya xajr ank puan..tp sya dgr mcm2 cta sal ank puan..dya xmsok ksl r pa r"..blablabla..bla aku dgr 2.aku hot gla weh!1st ckgu yg aku taget ckgu.********..dya mmg dengki ngn aku!tp mak aku kta bkn!ckgu 2 stat ngn hruf J, krus, putih, xpkai spek..aku pon pkir r spa dya ckgu ni..tp aku xdpt nk agk..aku pon wt xtw ja r dpn mak aku..lm ati aku kta "siap r ckgu ni bla bkak skul t..aku nk cri dya smpai dpt..n tw r dya t"..hee!geram gla siot!aku xwt dosa pa pon kt dya..yg dya kalut sgt 2 pa hal ntah..asa cm nk belasah ja dya 2!!hee!!

sekian sj cta aku arini..sory sbb pnjg sgt..hahaha!

No comments:

Post a Comment