17 February 2009

penat!

uit2 weh!!hee!penat gla siot rini..smpai dpn umh td aku da cm org sawan da..xteurus pon da..pnt segla2 pnat r rini..npa pnat sgt aku pon xtw..tp ari rabu aku mmg akn penat!exhausted thap gla ali!haha..mayb sbb blek skul kul 4 n sbb cuaca teamat sgt PANAS..well!today da mcm2 pe'el yg da lm kls aku n yg aku wt..haha!
scene 1 :
pg2 tme phimpunan aku wt gla besma teman2 tesyg..tme nynyi lgu skola..kmi tkar lrik lgu 2 jp lgu yg amat pelik!haha..pa2 pon mmg bez la td..
scene 2 :
nmpk "kesygan" besama teman2 dya..dya sgt comel!hahaha.sug sesgt kt dya weh!slalu aku akn tgur dya..tp td aku xtgur sbb pa ntah..aku pon xtw..dya tgk aku then dya tros pegi msok kls utk koko!aku tgk sja smpai dya ilng dr view aku! xD
scene 3:
tme kt p.asrama 2 tetba aku dgr dpa gosip sal pedai xcident..mla2 mmg aku dgr da cta ni dr c.shahrul..aku pon nk mnx kpastian..aku p tnya bdk2 laki f5..tetba aku dgr dpa ckp "weh!aku dgr cta yg pedai patah kaki, patah tngan, n dada dya lari"..aku dgr2 2 ngucap weh!trok gla dya xcdent..trok2 ah!lm otak aku ni pkir r cna dya nk amek spm t..
scene 4 :
tme rehat..tgh2 bez sembang ngn wan, kinah n da geng..tetba wafi[f2] lalu sblah aku n dya pegang brung merpati wana itam!tekejut aku tgk.brung 2 saket kot..sbb lher dya plik gla..kpala dya melangut tgk ats..hee!menakutkan..then wan amek burung 2 dya buh kt tngan aku..ngh2 bez2 men tetba brung 2 jtuh..aku pon biar r dya dok kt ats meja..tetba wan jert "ei!burung ni berak!!"..hahaha..slmat tme 2 dya xddk da ats tngan aku..lw x..hee!xley byangkan..aku pon kcian r kt burung ni..aku bwk dya nek kls..ihsan terhadap binatang r ktakan..
scene 5 :
nmpk "kesygan" kt kantin..hehe
scene 6
tme ngh bwk brung 2 aku lalu dpn lab bio!bdk2 5 zeta tgur aku n belek2 brung ni..dpa ckp r "weh fana.hg p r bg brung ni kt c.normah..t mst dya bnga n dya sbut g nma hg kt phimpunan"..aku dgr2 2 tros glak terabur r weh!aku xpnh tpkir nk wt cm 2 pon ok!aku pon bwk nek r kls aku..nek2 tetba bdk laki kls aku ambush aku!mua pkat nk tgk..aku pon bg r dpa tgk..tme aku bg brung 2 diri..dya xley diri weh!kaki dya lembik.cian dya..aku pon ckp r nk bwk p kt ckgu pauziyah!haha..sbb dya an ckgu pbsm!cari2 tp xjmpk..kmi pon msok r kls gpon c.zariah da msok da..tkot kna fire t..msok2 kls c.zariah mrh2 r..kna lecture 5 mnt ja pon..pas2 kmi bljar cm besa..tgh2 ckgu ajr tetba faiq kta "weh!aku bg nma burung ni CHAMOI"..aku dgr2 2 glak terabur r smpai ckgu mrh..haha..lwak r nma dya..then faiq kta "weh!hg pgg burung 2 xtkut kna selsema burng ka??".aku tnya r faressha "weh!slsema burung da ubat dya ak??"..faressha kta "xdk r..mna pnh ada"..faiq pon stju ngn pa fareesha ckp..dgr2 dpa ckp cm 2..tngu g.aku bsuh tros r tngan aku..bpa kali da aku bsuh..tonyoh cm org gla..laz2 aku wt xtw ja.azam nk bsuh tngan tme trun chmy!
scene 7 :
trun2 chmy 2 kmi p letak burung 2 kt p.asrama..tkot kna selsema burung weh!hee!aku pon lps ltak burung 2.aku tros lari msok surau n basuh tngan!tonyoh gla2 r weh!haha..pas2 aku pon msok kls chmy..
scene 8 :
lm kls chmy aku sok sorg2..nk ketenagan r ktakn..haha..tp lm stgh jam pas2 aku da ngntok da..tesenguk2 aku tme 2..haha..laz2 ckgu ajr sal structural formula utk ethene..aku smangat r wt sbb da phm..dok melompat2 lm kls r..bling air kt faiq r..cm2 g r td aku wt lm lab.
scene 9 :
lm kls..fizik xdk ckgu..so ckgu relieve swuh duk lm kls..lm kls aku duk face 2 face ngn paiq..then fareesha ngn kinah mai..kmi pon smbang ah..aku tdo kt blkg..haha..beguna gla bdk kls aku amek krusi dpn lab fzik 2..ley aku tdo..ngh bez2 tdo 2 tetba faiq kta "weh fana.hg da rsa pa2 tanda ak selema burung?"..aku mrh r dya..da ptot ckp cm 2..pas2 dya ngn bdk2 kls aku pngil aku "chamoi"..siot tol..mcm2 glran da aku da skng ni "chamoi, ben10[sbb aku gna pencil box ben 10], mata empat, sengal"..siot tol..haha..dpa dret perli aku r td..kan payung gla..dok tnya aku sket ka x..siot gla..haha..
scene 10 :
tme ni da 1.15..aku ckp r kt ckgu relieve ni.."ckgu rehat r!".dya kta "blom lg..rehat 1.20"..aku kta r "mna da.1.15 ok!"..then dya kta "x!rehat 1.20!"..aku diam ja r..then loceng bunyi..aku ckp r "ckgu rehat r!loceng da bunyi"..then dya kta "blom ag"..aku kta alek.."xkn ckgu pekak sgt kot..xdkn loceng bunyi"..dya diam sja..then aku swuh bdk laki ckp kt dya..bla bdk laki ckp dya bg r..haram toi!geram gla aku td..bengang pon da gak!hee!sabar ja aku td..
scene 11 :
nmpk "kesygan" on da way nk p surau..n nmpk dya tme dya nk blek kls..
scene 12 :
tme aku ngh solat..aku dgr kinah kta "la..c.zariah ka..comelnya ckgu xpkai spek"..then ckgu kta "eleh..nk bodek aku r 2"..tme aku da hbs solat aku p r kt dya..tme 2 dya ngh pkai tdung..aku ckp kt kinah."weh kinah!muka aku ng ckgu sma ak?".pas2 ckgu tgk aku.dya kta smbik tolak pala aku "xsma lgsg..dh r sepet"..haha..aku gelak ja..
scene 13 :
kls bm kt p.asrama..kls kmi ngn kls 4 delta dok kt p.asrma..kmi pon stdy r ngn ckgu msg2..ttme 2 mmg lwak gla ah!mw x..kmi dok payung ckgu naza gla2 pnya..smpai kwn bebai..bdk2 kls 4 delta lak diam ja sbb tkot ckgu naza mrh..ye r sbb pnh dpa mrh sekali..ckgu swuh dpa diam..amek iktibr r kot..haha..
scene 14 :
aku blek ngn kebebelan yg teamt sgt sbb xjmpk "kesygan" tme blek!hee!geramnya!!
haha..well teman2..cm2 kerenah an aku ngn mmbe2 aku..nk wt cna..nma pon bdk skola..s0!kta njoy ok!njoy r tme korg smpat nk enjoy ngn mmbe2!t bla da hbs skola..xley nk enjoy sgt da sbb mua da komitmen msg..haha

No comments:

Post a Comment