17 February 2010

hang out !

woohhh ! penat nya.. 1st tme lm idup.. aku kuar umah, then smpai umah kul 8.. bpak toll.. haha, tp pape pon ari ni mmg da bomb gla la ! bez sgt!

kul 1 lbey aku smpai pcfc ngn adk, pas2 tujuan 1st nk p toilet ! haha, jmpk rihan n da geng.. smbang2 jp.. pas2 g la usha wyang pa yg da. tgk2 mua show kul 6 lbey.. adk kta nk tgk wyang, so xpa la. aku ajk dya p snway.. nk kuaq2 snway jmpk k.bonzer, k.ani ngn shalie.. rndu gla kt dpa.. huhu.. tp msa x mengizinkn, so kami pon blah lakuaq.. p sunway nek teksi.. loaded gla.. hahaha, tp xpa, nk cpt pnya psl.. xkesa la.. dlm keta lani kta la aku p snway bub nk jmpk afiq ka, aku pon plik la.. npa dya kta cm 2.. tgk2 afiq da kt sna.. xpe r.. aku antr la msj kt dya.. tgk2 dya tpon then aku tnya la da kt kuantan pa mua 2.. dya kta da kt sna.. heh ! hkikat aku tw nk kncing aku. so, aku pon lyan la.. smpai2 snway 2 aku nmpk dya ngn bedai.. aku mls la.. bub npa nk kna tipu an.. so, aku TERJERIT kt stu.. sumpah malu gla. da la fmly ijien da kt ctu.. smpah nyesal gla !

pas2 beratur la nk bli tiket wayang.. smpah pnjg n lma nk mmpos.. pnat aku tngu nk bli. yg adk, xhbs2 dok tolak aku.. laz2 kna luku.. heh! haa, tme kmi nk bli tket da la anty ni mnx tlg blikn utk dya.. aku ngn adk pon dgn baek hati nya blikn la utk anty ni.. huhu.. laz2 movie stat kul 4.15..slmt la tme bli 2 btol2 da 2 tket laz.. tp blah dpn gla.. mmpos dongak td.. huhu. kami p la mkn dlu bub lpaq gla.. so, p fc mkn scepat mngkin.. mla2 aku nk p toilet, tp da adk kta da lmbt da.. aku trek la tngn dya p nek ats.. smpah bez gla cta percy jackson 2! comey2! huhu.. smpah bez gla tme tgk cta 2.. hahaha, adk xley blah gla.. da p angkt tpon lm 2.. da la ckp kuat nk mmpos..

huu ! tme blek 2, aku bjet nk nek teksi ja bub tkot lmbt.. tp slmat la xsmpai 1- mnit da bus mai.. so, nek la dgn snang ati nya ! ooh, srnok gla ! smpai2 jeti 2 jmpk abh adk, then aku tman la smpai bas adk mai.. bla bas adk mai aku nek la utc.. bpak tol pakcik bwk 2.. laju nk mmpos.. da la aku dok blkg skali.. melambong siot ! sket tlg bntot aku ! haha

No comments:

Post a Comment