02 February 2010

korea2 !

wah2 ! ok, skang gla cta korea blek.. dlu gla da, tp pas2 cm xbpa ngat.. then bla dgr2 blek lagu if u love me ost sad love story, hahaha ! kmbali jatuh cnta kt cta korea! ooh, sgt sdey lgu 2 ! gler babeee pnya bez ! hahaha ! syes2! cmfm idup sku skng pnuh ngn lagu korea ja.. ooh ! haha !

bwu blek dr pocho2! tme wt pocho2 teingt tme riadah, tme wt pocho2 ngn bdk asrma, tme sopea jrit "pacak!".. tobat lwak gla weh tme 2.. ooh! knpa kna ingt blek sal asrama ! huhuhu ! ;D

jika cintai aku, lakukan nya seara sembunyi
aku tiada sbrg tanggungjwb
dlm hatiku tersmpan seseorg
biarpun tahu cnta ini tdaka kn tercapai

tp stiap sdut dlm hatiku
tiadanya ruang utkmu

aku ingin menasihatkn kau
harap kau tinggalkn aku secpt mungkin
kau akn sntiasa berasa letih
mncntai seseorg bkn perkara mudah

aku bermimpi setiap hari
menukarkn kehidupnku utk besamamu
masakan inilah takdir krna terlps stiap kali
lebih baik lg, kau elakkn aku

kau bukn org yg aku cntai
aku benar-benar letih
aku paling memahami perasaan ini
menunggu seseorg mmg menyakitkn hati
tapi aku benar2 xdpt lakukn
aku masih lagi tdak blh menerimamu
kau bkn org yg aku cntai

ooh ! lagu ni sgt sdey la wey ! huhu

No comments:

Post a Comment