08 March 2010

5 pagi !

woa ! semlm tido kul 5 pagi.. gler dowh. bngon kul 12.30.. haha, 2 pon sbb mak aku msok blik.. lw x cmfm smbong tido lg.. smua sbb CUKI ! haha, mla2 aku ckp ngn adk dlu.. aku bjet smpai kul 12.45 ja bub sok dya nk xam. aku nk dya tido awl.. tgk2, telajak smpe 1.15... adk swuh aku tido kul 1.30.. kul 1.30 tme aku bwu nk baring tetba msok incoming call " TOMAN " wah ! tekejut aku.. aku ingt dya nk miskal ja.. bub kmi slalu lwn miskal.. tp cm plik ja bub lma sgt. aku pon angkt.. sumpah mrpek gla ckp ngn dya.. ntah pape.. dya wt ss, ckp dkt2 40 mnit gak la.. dok mrpek mcm2.. dya kta aku da nk dpt P, so khamis ni bwk la dya p gopeng nk amek result.. gla ka pa.. haha, ps2 dya kta bla aku da dpt P utk keta, dya swuh aku bwk dya kuaq. duit mnyak dya support.. tp duet mkn aku suport.. kmbeng tol ! hahaha.. pas2 pas2 ss hbs tme 2 dkt2 kul 3 pg da.. then tetba da no celcom ni mskal. aku wt xtw la. then aku angkt.. tgk2 da bdk laki ni dok than sora.. aku maki r.. tgk2 dya kta " amboi, garang nya " .. aku dgr ja sora 2.. automatic, aku jrit CUKI ! haha, pas2 dya gelak.. kmbeng tol.. haha.. then smbang smpe kul 4 pg.. pas2 kdt da hbs.. so, msj je la.. tgk2 dya tido.. aku pon nek la katel.. sblom tido 2 smpay gak la aku antr msj kt afiq.. gtw sal mencapap 2.. haha, ntah pape kn. tp 2 la yg aku xsuka..

No comments:

Post a Comment