03 March 2010

Al- Fatihah !

Ya Allah, tekejutnya aku bla adk tpon n gtw aku yg Siti meninggal ! tkjut gla, then dgr sora adk cm kelam kabut ja.. so, xpe la.. smpe2 umah bub bwu blek dr kls keta kul 7.30 cm 2 la.. fatin tpon, ajk p tgk arwah siti.. aku laju ja siap ! da la hp btry nazak.. lm keta tga2 msj adk btry mmpos ! frust gla, then bla smpe osptal kb.. rmai gla ckgu. then salam la ngn mua ckgu2 ! pas2 ddk ngnn ckgu selasiah, ustazah habibah ngn ustzah sopiah.. tetba ckgu shahrul dtg, ckp xnk tgk awah utk kali teakhr ka?? laju ja kmi bngon p tgk. tp xsmpat nk tgk bub bla turn kami nk msok, dpa da ttp da.. dpa kta nnti bkak kt umah.. otw nk p umah siti, aku rsa lmbt gla dowh ayh fatin bwk.. smpai2 2 rmai gla owg.. then aku nmpk adk, aku p la kt dya.. then aku, atin ngn adk nk msok dlm tgk arwah siti.. bla nmpk2 ja muka arwah siti, aku xsngop da nk tgk.. sdey gla dowh ! yg adk tros sembam muka dya kt bahu aku then dya nges, tkjut aku. sdey gak r.. then tngu2 kt luaq 2.. adek diam ja, aku tnya la ok x. dya kta ok.. xpe la da cm 2.. sdey gler doeh mlm 2! kt sna nmpk tun.. tkjut gak la aku.. dr sg 2 mai pkan darat.. mmbe pnya psl.. nk bg phghormtan teakhir..

pape pon utk sespa yg bca.. sedekhkn la Al- Fatihah utk arwah ..

No comments:

Post a Comment