01 May 2010

futsal at safira !

haish ! pnat gla setan skng ! mua sbb maen futsal td.. gla la ! lwan ngn makcik2 semput aku maen ! haish ! da 1 tme ni, kakak 2 xpuas ati kot bub slalu kna trick aku, bla dya mai glcet ngn aku, dya rempuh, mak ai.. tepusing aku.. then dya kna kad kuning ! hahaha ! pdan muka.. then da 1 makcik ni plak..bla aku nk dpt bola, dya dok blkg aku n dya tnduk, bla aku gostan..aku teflip ke blkg.. gla dowh ! da la, glngang pompuan jd trikan.. mua jerit.. ahahha ! then mcm2 lg l.a.. style rmai gla r penkid! nsem2 plak 2. lg2 sowg ni.. haish, slmat pompuan.. lw laki mmg la.. hahahaha ! kejadian plg lwak lm game td.. bla bola ni leret dpn aku.. aku pon spak la sekuat ati, bub msa 2 nmmg pnat gla2.. spak2, ksot aku MELAYANG !! wahh, agk2 r.. malu gla siot ! bla aku sepak 2,, aku jtuh bub xdpt cntrol bdan.. then tebaring n teselak baju. haish, malu2.. bla aku jtuh 2 rmai jrit " aaaaaa " .. then tetba smua tepuk tngan cm gla n jrit.. tgk GOLLL ! haha, sumpa llwak.. ksot melayang tp msok gol.. bla dpa pkat tpuk tngn.. aku malu gla la.. then da kakak ni kta kt aku " terer gla adk maen td smpai ksot pelanting, jp g maen ikut kasut kuat2 " aku snyum ja.. then sblom maen utk suku akhir, bla msok pdang 2, da owg jrit, " weh, ikat tali kasut kuat2 ".. haish ! sumpah malu ! hahahaha

pas2 hbs 2, tngu jan amek aku kt safira n antr aku blek.. smpai2 sna, adk tngu aku kt wayang.. lmbt 15 mnit.. haha, dlm wyang 2 jgn ckp la.. aku tetdo siot ! penat sgt, then adk gerak dya ktuk pipi aku swuh bngon.. n dya pgg tngn aku swuh aku bngon.. haha, yg aku da nzak da lm 2.. ;D

No comments:

Post a Comment