02 May 2010

keja gila ! =.=

mmg gla.. mua bnda akn jd gla bla aku ngn adk !~ haish, mua ni jd bla dya gerak aku bngon tdo.. n dya ckp dya nk aku da ngn dya.. haha ! sumpa lwak ! mmpi pa pon aku xtw la.. dya kta dya xkn mkn slagi aku xp uma dya.. dya xkn wt pa pon slagi dya xjmpk aku. sdangkn bwu semlm ja kuaq skali.. huhuhu.. then, aku pon wt keja gla, aku gtw abh yg aku nk g uma kwn da knduri, msa 2 bwu kul 2.. aku ckp lm kul 3 aku blek la.. then aku pon bwk cm hntu la p pkok sena.. sblom msok smpang uma dya aku tpon gtw dya swuh bntang red carpet utk aku siap2.. dya xcya.. smpai ja uma adk, aku twun n p serbu dya. kwn mnjerit la.. dya tekejut bub xsngka ku wt btoi2 ! huhu, then aku tnya la mna mknan, cpt mkn. then dya kta.. da mkn da pon.. heh ! mmg kna gletek smpai merah muka la.. haish ! haha, then smbang2 n mrpek mcm2 la.. haha.. tgk2 kul 3.30 da.. aku nk blek la.. tetba adk ckp, jgn la blek lg.. aku pon xsmpai ati nk tngai dya.. then kul 4 cm 2 aku nk blek, tetba aku tepkir yg adk pon nk blek ostel alng2 2 bek aku tngu n antr dya blek.. haha, then aku dibuli ! kna iron bju skola dya. tp aku suka bub tme 2 HAHAHAHA.. suka2 ! msa nek keta 2 lg la.. lw aku nek keta ngn dya. sumpa radio maximum thap cipan, then nyanyi.. hahaha ! sweet ! ;D

kesimpulan nya : td mmg bez ! n xbebaloi aku p sna ! n aku syg dya ! ;D

No comments:

Post a Comment