15 July 2010

kebetulan ?

hari ni bngon ngn mlas nya bub sejuk ! bez tido ! hahahhaha.. hari ni tetba dpt nawaitu nk pkai bju wana htam.. so, xpa la.. pas2 siap 2 tros jln p klas..

smpai2 klas electro-technology.. nmpk Man, wah ! baju htam gak dowh ! hahahaha.. msok2 klas ddk sblah Man gak :) haha ! tp aku partner lab ngn shahreen.. lmas toi aku ngn bdk ni.. ada ptot, mla2 aku ngn Man ddk jao gla even sblah2.. tp oleh bub mmat ni ska dtg rpat ngn aku.. da 2 slalu laga kn kaki dya kt paha aku.. aku asa cm nk sepak ja.. dr ddk jao dr man.. tros dkat gla.. saba ja aku.. even tme 2 aku mmg rpat gla ngn man n aku lipat kaki aku, dya ttp dtg dkat.. SANGAP ka pa dya ni ?? slap ari bulan aku sepak gak nnti... huhuhu.. da la tme aku tga focus dok ajk aku smbang ngn dya. aku nk blja la BNGONG ! bkn nk sembang ! geram gla aku lm klas td.. da la 4 jam.. laz2 aku lari p kt lutfi... pas hbs ee da klas mat113, msok2 klas tgk2 aku dok sblah Man, haha.. lwak2 ! then bla dya tnya aku soklan mths wt smpai no bpa ? aku tnya dya then dua2 jwb srentak no12 ! hahaha.. lwak2 ! then tme wt soklan pa ntah, dya tgk aku.. aku tgk dya.. hahahaha ! wahh ! :))

then cg swuh p tlis jwpan kt white board, bla aku nk bngon, name tag aku tesangkut kt meja..da la bngon kuat, pas2 tros tesngkut n muka aku tesembam kt meja.. saket dowh ! man tekjut, kelam kbot tnya aku ok x.. hahaha, ptus tali name tag aku ! hahahaha ! malu gla.. yg Zul plak suka sgt GAME kn aku.. dya ngn lutfi lw begabong mmg aku kena gla la.. hahaha.. redha ja dowh ! saket 2 1 hal.. malu 2 plg pnting ! hahaha.. bngong ! huhu..

mlm td da AGM, haha.. kna jd wakil pmpuan plak da.. da la 8 owg ja pmpuan utk part 1.. lwak dowh.. then guess what ?! haha.. maen FUTSAL utk fakulti enginering ngn senior2 ! wakakkaka ! :)))))

No comments:

Post a Comment