28 July 2010

pindah ke x ?

ok sgt dalam dilema skng ! nk pndah blek uitm pmtg pauh or stay kt uitm kota smrahan ?? buntu ! huhu, bkn pa.. kt sni da rmai mmbe da.. da la bdk klas aku gmpak gla. pecah prot aku gelak tiap2 hari, lagi2 tme klas BEL.. mmg tobat xbhnti gelak.. da la bdk laki klas aku suka buli aku, dpa suka pngil aku "PUNYUMUNYU" da la mksod dya 2 mmg bapak pnya biul ! huhu.. tp dpa mmg havok ! huhu, lw tkaq penang ok gak ahh.. dkat ngn mua owg, snang nk p mna ja.. tp 2 la, asa syg ja nk tngai srwak.. nnti lw aku ngn sarah msok uitm pmtg pauh, klas aku smua laki.. huhu.. sumpa mst rndu gla kt dpa ! huu.. :))

wah ! tme BEL kna belakon, aku ngn Man jd suami isteri ! :))

pa2 pon bdak2 lg klas aku mmg otak BLUE gla ! sumpa xtpu, td da sowg 2 p pgg pngang aku.. mmg nk kena mkn sandal saiz 6 kot td.. huhu.. biul ! :(

pa2 pon, im wondering, i ask her, but she wont tell me anythng, is it so hard 2 tell me ? i can wait, but until when u want me 2 wait dear ? i juz want 2 know the truth from ur self ! plez ? :))

No comments:

Post a Comment