24 April 2010

buntu ?

wahh, pas aku smyg td.. aku dpt nawaitu nk msok f6.. haish ! haha, not spend 3 smester as f6 student la.. juz, smtara tngu ipta, jmti n matrix.. aku asa baek aku msok f6, smua da stdy, xkn aku sowg nk melangut kt uma kot.. td aku ckp kt mama, then mama kta.. tgk dlu cna.. pkir2 blek, lw aku msok f6, aku kna dftar 10.5 sma ngn bdk2 mtrix.. then keja aku 17.5 2 cna plak ?? ades, pkir 69x gak la td... how, how, how ! wat should i do, mna yg tebaek ? adoi, if msok f6, then nk jd bdk luaq ka dok ostel.. yeala, lw bdk luar, aku xpya tngu bas da, sia2 keta da.. HAHAHAHA, tp pkir2 blek, aku prefer dok ostel lg, bub ostel bez ! gpon, aku rndu dok ostel.. tp skng cna ae ? pning2, keja or msok f6 smntara tngu ipta ngn jmti.. haish ! gler2 ! hahahhaha! then dga cta, f6 taon ni laen sket.. xpya nk jmpk pk hem pa mua da.. juz urusan ngn ckgu azlina n pngetua ja ! bezz ! haha, then pkaian lak, xslap aku pkai tshirt biasa kot, xtw la if dob nk swuh pkai blazer pa jadah 2, ohh ! aku xley byang aku pkai bju 2. =.= haa! 1 more, dpa kta bdk f6 ley pkai laptop suka hati ja kt sna.. ohh bez ! lw dok ostel, bwk broaband then on9 ! wahh, suka2 ! haha, asataga, rancang ja lbey, tp conclusion dya xtw lagi.. haish !

yesss! akhirnya mama bg kuaq sabtu dpn, sumpa suka ! so, lps maen futsal, g amek adk, then da 3 tujuan ja lm pala hotak aku ni, wether sunway, pcfc or jusco.. mna nk p ?? HAHAHA.. well, i guess, t aku ikut adk je la.. x SABA ! ;D

No comments:

Post a Comment