16 April 2010

tadi n dlm keta !

pffhhtt ! td p skola ngn farahani n farahin. bwk la keta, g bwk dpa p bank dlu. tga2 tngu dpa mama tpon, mama tpon, n mama ckp " nk keja x, keja ..... keja sbuln n blablabla" aku pon trma ja la.. td g interbiu jp, slmat la owg interbiu 2 mmbe mama.. wahahaha ! akhrnya dpt, stat keja 17/5, xcited gla.. huhuhu..

p skola g jmpk pk hem, smbang2 ! bwu aku tw ckgu jamiliah ni laen gla.. lw kt luar len, lw ok ngn dya laen.. bez smbang ngn dya td ! haha, ckp sal future pa mua..

kmi kuaq kul 1.15.. aku tngu la adk, bub nk antq dya blek uma.. tngu la smpai kul 2 lbey kt tpi pdang 2.. tetba tqah dtg. smbang2 then blek.. pas2 geng f4 lak dtg..farah, ijien, fizah, zati.. smbang2 ! then adk dtg, naek la keta, tme nk jln 2 nmpk imah kuaq gate, ajk la imah naek skali.. imah teruja bub aku bwk dya dlu sblom abg dya bwk.. hahaha ! tme nk msok uma imah 2 bdk2 ostel len nmpk. mua usha ja. hahaaha.. pas2 antq imah 2. bdk2 f4 td cekak pngang kt dpn busttop.. aku pon p la amek dpa antq blek uma.. haha.. gla tol, ijiwn kt tat, farah ngn zati kt kb..fizah slmat dkt ja ngn uma aku.. pas2 2 aku pon g la antr adk, mla2 ingt nk antr pkok sena, tp aku bwk dya smpai pdanag serai, dlm keta 2 mmg bez la.. da la ngn radio kuat, ngn mnyanyi.. ngn adk pkul aku bub bwk lok laq ngt. huhu.. bez2 ! otw 2 aku swuh dya tpon abh dya tnya kt mna, tgk2 ayh dya swuh dya blek pkok sena, so. aku pon xpela antr dya blek pkok sena dr pdang serai 2.. drive gla2 pnya la td.. tp pape pon bez gla dowh ! tecapai impian aku nk antq dya blek dr skola smpai uma ! huhuhu.. ;D

sok bjet nk o sms kb.. bdk2 f4 da tmmpah aku da.. hahahaha, tp adk ajk aku tgk wyang sok.. so, tgk dlu cna.. mayb nk tgk semerah cnta stilletto.. then tman dya bli suar dya nk p kem.. ohh ! xsbar tngu sok nk kuaq ngn adk.. huhuhu.. mlm ni nk p kl, sok pg bwu mai sni blek.. huhuhu!.

pape pon, aku syg adk.. ;D

No comments:

Post a Comment