22 April 2010

semalam !

semlm mmg hari plg gla n phobia !! gla bpak tol.. xska tme otw nk g bcp.. aku, amzar ngn elly kmi akn naek jejntas nk cross jln kt jety png besa ah, bdk2 yg gunakan kmudahan awam.. hahaha, aku xsuka jejantas 2 !!gla bngong toi, da la buat dr kayu, then kdang2 da tmpat 2 da lubang, TAKOT bpak la weh ! yg amzar dret dok lompat ja, aku dook tebyang bnda 2 rntuh ja. mati aku, semlm elly dok tnjuk2 lbang ats jejntas 2, CUAK ! aku tros pgg dya smpai trun jejntas, yg dpa 2 xhbs2 glak kt aku.. sesnguhnya kau redha ja bub bnda 2 mmg aku CUAK sgt, slmat la dpa 2 ja tw cna aku terjerit2 ! malu owwh ! haha..

kt bcp plak, tga2 aku smbang ngn elly, tetba kak india yg tga tlis blkg aku ltak marker pen dpn aku swuh aku tlis, tekejut kmbeng la aku.. da la kt bcp 2 keja merapu ja ngn elly ngn amzar..

tme blek 2 kmi p mkn kt kasim mustafa, tga2 mkn anjang kta jan nk mai, so , pe la.. tngu jan, bla jan dtg kmi p la kt keta dya, aku ngn slumber bdak p duk sblah seat jan wt muka toya.. huhuhu.. YA Allah, smpah aku xmw naek keta da ngn jan, bwk cm hantu ! ngucap aku dok sblh dya, keja aku tejerit2 ja bla dya bwk, asataga.. dkt gla dya bhnti blkg keta, da la bwk laju, 2 yg aku CUAK sgt 2, da la bwk laju gla, suka ati dya ja dok maen2.. da 1 tme bla dya pkena aku 2, aku asa cm nk nges ja bub tkot.. jan mmg kejam ! huhuhu, slmat la aku syg kt dya cm big bro aku.. huhuhu.. then smbang ngn dya sal matrix, lwak tol la.. pecah prot aku dok ngn dya even xsmpai stgah jam pon dya bwk.. huhuhu.. jan mmg bez ! ;D

p/s : jp g nk p skola nk amek pngesahan skola jp.. then nk bwk adk g kailan bli brang dya nk p kem n antr dya ngn mmbe2 dya p dwan milenium bub nk p kem pa ntah.. well, i will miss her la.. ;D

No comments:

Post a Comment