01 February 2011

anak mama ~

mama ohh mama.. anda seorg ibu yg sgt2 kuat sbb bejaya membesarkn anak2 mama seramai 6 org dlm masa 5 tahun seorg dri.. err, haha ! sblom 2.. bkn mksod aku xdk ayh ok.. aku stil ada abah ! cuma abah keja kt KL, abah slalu blek stiap jumaat smpai ahad slma 5 tahun.. hbat jgk abah aku.. jgn maen2.. kdan2 2 dlm smngu 4x dia blh blek.. mmg membzir.. tp xpa la.. nmpk sgt dia rndu anak2 dia.. hahaha ! -,-

pa2 pon rmai anak mst la mcm2 prgai kn.. haha. meh nk cta prgai sorg2 anak mama ~

anak 1st (farahin ): currently tga bljaq dkat uitm pncak perdana, fast track acc.. now sem 4 ka 5 ntah.. hahaha ! rajin gla bab2 kmas rmah.. pndai.. kuat stdy -,-.. cntik.. TAPI ! panas baran ! pntang slap skit ja, mengamuk mcm mama lion.. uww ~ sgt2 takot ok... skali dia mrh, jgn p tegegeh2 nk kcw.. klw teringn nk mkn penampaq, silakan. hohohoho ~ dia jnis ikut suka hati kpala dia ja nk bwt pa.. i mean if tme dia mrh la.. klw x dia ni jnis penakot skit.. haha.. muka dia agk2 smbong *org ckp la.. tp actully xsgt...

anak 2nd ( farhana ): currently bljaq dkat uitm kota samarahan.. dip in elctrcal eng..now bru sem2 haha ! rjin2 mls.. haha, agk kurang pndai -,-.. TAPI sgt2 pemurah.. xsuka mrh, tp skali mrh 2 tlg jgn tguq klw xmw mkn penendang.. haha ! jnis suka bwt bnda yg dia nk wt.. suka wt gila.. suka kcw org.. suka bwt org snyum bila dok ngn dia.. pemalu.. ahahhaha ! -,- suka gelak.. suka bwt lawak bodo yg kdang2 x msok akal..

anak 3rd ( faiz ): currenlt bljaq kt smktat.. skng ni f3.. skng dia tga saket.. tp kdang2 ok kdang2 x.. haha.. klw tme dia ok, mmg ok..tp klw tme x 2 mmg menyakitkn hati.. mcm nk mnx flying kick 90 drjah ja.. huhuhu.. klw ckp lek lok dia akn bwt la.. jnis suka ngusik org jgk..

anak 4th ( fila ): currently bljaq kt smkdob, bwu f1.. tp sgt menyakitkn hati ! tiap2 hari mst kna mrh ngn mama..klw xkena 2 mmg xsah ! xlngkap hdup if xdgaq.. muahaha.. tp bila ok, ok la.. jnis pntingkn dri sndri.. kdang2 2 prgai dia mmg mnx penampaq n mmg akn dpt pnampaq.. ngahahha !

anak 5th (farhan ) : currently bljaq kt skts.. bwu djah 3, kcik nk mmpuih.. keras kpla.. tp sng nk dgaq ckp la.. kuat mogok n protes jgk.. haha ! bsaq nnti mst nsem ~ uww.. haha

anak 6th ( farzana ): currently bljaq kt skts.. bwu djah 1, lg kciik dr abg dia.. haha ! manja glaaaa ! mntang2 anak laz, mama dret manjakn dia ja.. tnsion aku.. haha.. tp dia ni jnis suka dok betengek tpi aku klw aku blek rmah.. bwu drjah 1, so maen2 ja la keja dia.. if aku nk kuaq p mna2 dgn keta. mst diia nk ikut... bwk ja la.. pas2 bila bwk 2 bkn bwk saja ok.. dia mst akn sruh aku p kdai ! kureng pnya adk ! hahaha ! :)

pfft ! 2 la al-kisah adk beadk aku. n ank kpd en.roslee n pn.orchid..

No comments:

Post a Comment