01 February 2011

rumah cuki ~

heh, ari ni.. 1st tme dlm idup aku, p umah cuki.. actully p sbb nk amek dia sbb nk p beli cmponent electracal utk kak pieja.. tp tetba dia ckp dia xleh nk p sbb kwn dia yg dok kt umah dia dmm.. xpa la.. tp dia swuh p umah dia jgk.. ok la.. smpai2 umah dia.. dia tngu dpn pntu umah mcm pak guard.. haha, msok2 salam2 ngn mak dia.. pas2 dia kuaq.. tngai aku kt umah ngn mak dia n kwn2 dia. segan aku.. aku antq la msj kt dia ckp..

" uiit, p mna.. fana da la segan ni.. blek cpattt.. "

then dia blek bla dia bca msj 2 dok gelak2.. gram aku.. pas2 bla nk mkn.. bln plak dok pekena aku dpn mak dia.. slmat la mak dia backup aku. tme 2 asa cm nk cmpak ja tulang kpala ikan 2 kt kpla dia.. huhu.. pas2 dia p antq mak dia p mna xtw.. aku pon p la bsoh pngan. then tetba dia mai sergah kt dpuq.. tkjut aku.. slmat x cmpak ja pngan 2 td.. pas2 aku bling air kt dia.. mnjerit kwn.. pas2 mak dia ckp
" haih, dok bwt pa kt dapuq 2 "

haha.. lari la kami p dpn.. dok2 sat pas2 aku mnx dri bub nk blek.. nk p bli cmponent 2.. then dia antq aku smpai kt keta. tetba dia bg somethng.. tgk2 KAIN BATIK.. hahaha

" ish, fana mna pkai kain batik "
" cuki tw, sja beli.. bub nk jd owg 1st yg bg kain batik kt fana "
" err, haha.. napa "
" yeala, make sure nnti 1st kain batik fana pkai, kain batik ni "
" ngahha. baek la.. "
" bwk keta lek lok, toksah dok bwk mcm hntu "
" ya baek bos "

ngahhaa. sekian sja.. sok bjet nk p sunway sat.. cari brg.. tp xtw la jd ka x.. hahaha
btw, post ni bkn utk sketkn hati sesapa.. juz tetba nk post dlm blog.. no hurt feeling..

No comments:

Post a Comment