15 February 2011

pelengkap hidupku ~

uww ! title sgt bapak jiwang... kk, actually title 2 tajuk lagu yg aku tga dgaq skng.. bez lagu ni... lyan ja.. 6x da aku dgar dr td.. hahaha ! dlu pena dgaq lagu ni tp xmnat sgt.. tp 1 ari 2 tme tido ngn kak pieja, tme tido dia bkak lagu, then dia bkak lagu ni.. dgar2 ja tros suka, so tros bluetooth n now im so addicted 2 it.. huhuhu ! :)

cuti ari ni, aku manfaatkn sebaek mngkin.. sbb semlm tido pkul 3 pg, byangkan pkul 2.30 pg trun blik tb ngn bdak2 blik sbb boring, tgk2 cta x bez.. naek blek.. then smbong lyan kal hoo na hoo, haha ! pas2 tettdo, bngon 2 jgn ckp la.. aku plg lmbt bngon, kul 12,30 bwu bngun, pas2 pkul 2 stat stdy.. fuhh, serabot otak aku stdy measurement, cm nk trjun tngkap ja td.. haha, smpai kul 4 cm 2 rlax2 then tido, huu ! 2 la keja, tido tido tido ~

mlm plak pkul 8 da stat stdy dah, smbung measurement, tetba asa lapaq, swuh leya blikn nasi lemak blkg uitm 2 td smpai skng dia x blek2 lg.. ohh, tlg2, lapaq dah ni.. pasni nk stdy 143 plak, sok ada test.. haish ! da stress dah mcm2.. sok 143, lusa ese, tulat ece ngn mat.. tepu otak aku.. hahaha !

umm, ok la.. skng da xnk beharap sgt la k.. juz let things flow like it suppose 2 be.. kdang2 dia ok, kdang2 dia x.. dlm msj dia sgt2 susa untk pham, tp bila face 2 face ok sgt2 snang nk pham dia.. tp 2 la kn.. hahaha ~ wink ! :)

esok rabuuuuuu ! knpa la x khamis, if khamis blh la aku jmpk some1 ! hohohohoho ! *gatai :)

No comments:

Post a Comment