11 January 2010

mlm yg agk touching ! huu !

ku keseorangan diri
tiada erti ku disini
dan terus menanti
dan mengapa kau disana
meninggalkn ku sendiri
mungkinkh kau sudah ada insan yg lain

kau berubah tanpa ku sedari
mungkinkh diriku ini yg xmemahami
atau hatimu itu xmenyangyangi diriku
apakah puncanya diantra kita

ku berserah kpd Ilahi
ke terima dgn rela hati
ku berdoa agr kau bahagia
aku redha tnpa rasa hiba

meneruskan hidup jln yg berliku
semangatku dipenjara hatimu.. ;D

ohh! sgt boring mlm ni! god! spa yg ley wt aku asa apy?? tolong! hahaha! aku da bosan da idup cni! bru 2 mngu taon bru! i fell my life is so SUCK! wat should i do! tme cuti ja aku asa im back 2 normal! tme ari skola.. i feel my life is so suck! damn it! pe ptot aku bwt 2 get my old life!

No comments:

Post a Comment