27 January 2010

cuti3 !

woh ! bwu pas tgk gmbr mmbe aku ngn bf dya g oliday kt gnting. ooh ! bla la aku ley p sna ngn mmbe2 ! pape pon ! aku da azam ! azam aku, aku nk bwk adk p sna! kmi 2 ja ! no one else.. haha! bla la bnda ni nk jd.. aku nk SANGAT2 bwk dya p jln2 ! klw aku p jln2 ja0 ngn fmly aku, mst aku teingt kt dya.. aku rsa sdey la ! ye la.. family aku slalu bwk jln2 tp fmly dya.. bkn xbwk, tp cm dpa xslalu kuar,prent dya bz keja n dya pon x slalu kuar.. ooh ! aku sngup wt pa ja utk adk aku ! ok, aku pena bg kt dya hp sony sebjik, mla2 dya xnk trma, tp lps aku pksa dya, dya trma.. then aku bg dya plak hp nokia ni sbjik utk dya pkai.. ritu bla dya dpt hp 2, dya mngamok gla ! sumpah xtipu ! besalah gla aku.. then aku trang kt dya bnda btol, dya kta dya rasa tehutang budi SANGAT2 kt aku.. adoi ! jgn la syg oi.. xpya tehutang budi, angp ja adiah 2 dr seorg kakak utk adk dya.. ok kn ?? dya mrah aku, dya kta jgn la mmbzir duit utk dya.. aku kta la.. mna da mmbazir.. mna x, lw topup 2 mmg aku slalu topup kn utk dya.. yg dya da bebuih mlut da swuh aku jgn topup.. heh ! xpeduli la.. jnji aku topup kn.. pape pon pas aku amek lsen, aku nk swuh dya mai tido umah aku 4 1 week.. aku xkira ! hahaha ! ooh ! syg nya aku kt adk x tekata.. ;D

No comments:

Post a Comment