22 January 2010

tolong aku!

ya Allah, tlg2! bg la aku jmpk dya blek dlm msa tedkat ni... bg la aku xplain kt dya smuanya! tlg aku.. ok, ati aku sgt amt x tnang skng ni! tlg bg aku pluang utk xplain kt dya.. aku nk ckp yg dya ngn org 2 xsma lgsg.. aku xpena samakn dpa! tlg aku! 2 la sbb aku xnk bg dya bca bnda ni.. bla dya da bca td, dya kta bg dya, dya ngn org 2 sma ja.. tidak! xsma lgsg! mcm enggang ngn ppit! aku tlis bnda 2 msa aku ngn dya dlu. skng xdh! tolong la pham! aku xley idup la lw cmni.. tduhan dya 2 telalu mnyakitkn ati aku! bg aku msa utk terangkn smua nya! tlong lah! aku xmnx bnyk,.. 2 ja yg aku nk!aku nk jmpk dya dlm msa tedekat ni! lw ley aku nk jmpk dya sok! esok! n aku nk terangkn sgla2 nya kt dya! slagi aku x xplain kt dya.. ati aku xkn tenang! tlg la aku! adoiyai!

No comments:

Post a Comment