28 January 2010

semalam !

ooh ! semlm sgt sdey ! sdey dgr cta adk, hahaha! nges beb! nages, 1st tme dya bka pekung didada.. huu! smpah stiap kli dya cta, stiap kali 2 la air mata aku ni behamburan ! skng bwu aku tw btpa KUAT n HEBAT nya dya.. ooh ! pa ptot aku wt ! huu ! syg dya sgt2! semlm da la nges, bngon2 td mata bngkak, da 2 tros selsema, da la ngn batuk.. p teori keta td mmg keja bersin la smpai owg usha plik, kt kt teori td, jmpk yasmin.. mmbe lma ! da 2 da la sorg mmat ni, sebaya ngn aku la.. dya test jpj td.. so, dya lps, then dya mai smbng ngn aku.. not bad la mmat ni, peramah.. so, aku pon peramah, kmi msok skli r.. smbang2 smbil tngu tme nk blek, laz2 aku p dok sblh faizal, boring siak ! aku ngn faizal dok men ktuk2 org.. haha! smpah lawak !
ooh ! idup sgt2 bez skrg, all thnx 2 adk ngn tman.. thnx 4 all da suka n duka.. huu ! ooh ! esaok adk nk mai umah ! x saba2! smpah x pduli pa da sok ! pduli dya ja.. ;D

No comments:

Post a Comment