25 January 2010

terkejut !

ooh ! sgt tekejut pg td.. mna x, semlm kami gado.. dya mrh sbb aku wt bnda ni.. dya kta dya asa beslh.. ok r.. aku mnx maap! then dya bebai, dkt2 kul 3 pg dya tdo.. yg aku ni, kul 5 pg bwu tido.. gler bab1 tol.. then kul 6.40 td tetba hp aku bnyi lgu 'jgn tinggalknku'.. lgu 2 aku set special utk dya! aku serba slh la nk angkt, laz2 aku angkt.. then dgn sora dya yg agk2 serak basah 2, dya mnx maap.. tkjut la aku. aku ckp la, knap nk mnx maap.. bnda bkn slh dya, slh aku.. sbb wt cm 2.. then dya tnya aku maafkn dya ke x.. aku kta la aku maafkn, tp knpa? then dya swuh aku gelak, tnda aku xmrh da kt dya.. ada ptot, bngon2 swuh aku gelak, then dya swuh aku p smyg subuh, teruja la aku.. bub xpena2 dya kejut aku cni.. pape pon, pas2 2 dya kta dya mnx maap sal semlm, n dya terima pa aku wt kt dya.. n aku kta gudluck utk dya sbb rini dya kna wt somethng yg agk pnting lm idup dya! gudluck syg! all da bez k ! i will always be beside u no matter what happen.. trust me! until the end of my life. woo! ayt xley blah.. haha! pape pon.. i mean it ok! ;D

No comments:

Post a Comment