24 March 2009

=(

weit!saket hati la kwn!mna x..aku blnja dya lek lok da td..niat aku mmg ikhlas la babeeeeeeee la weh!tetba bla dya blek pewit!dya jln gla babee pnya lju..aku ingt nk ckp bye kt dya..tp dya jln laju ngat..aku pon mls la..tetba mmbe dya mai bg duit kt aku..tngulg..aku sentap la tngn mmbe dya 2..swuh dya pulngkn blek duit 2 kt dya..mla2 mmbe dya swuh aku amek..tp aku xmw..aku swuh dya bg blek..then mmbe dya pon amek la duit 2 blek

p/s : aku mmg kcwa + sket ati gla babbeee la sal ni..smpah mmg aku bebai gla sal ni..blek umah td hbs mua brang aku baling..heh!, mua ni sbb dya..

p/s2 : bca blog dya td..sket ati aku tuhan ja yg tw..xpa la weh!hahaha!aku da xtw n xley nk kta pa..mlut ckp len ati plk ckp len..aku da try nk lpa an dya n buang dya jao2 dy idup aku..tp!aku xbley la wey!dya ttp dekat kt ati aku wlau dya jao dr aku[ ayt xbley blah gla!]

utk dya : xpa la weh..im sory sbb ikt ska ati ja blnja u td..i hlang hak dh kn[ayt xbley blah] kt u..nvm2 lah!sya rsa anda da bhgia dgn y**a..hehehe!dya kn k_k_k TEBAEK..xpa2 dear..sory sbb kcwur life ngn dya dear..im totally sory..well, skng i ley doa ja smoga u ngn dya.kekal 4 ever.. =D

p/s p/s : wlaupon aku bnyk a*** mcm u ckp 2..tp u ttp 1 of them ok!kenyataan 2 xkn beubh smpai bebla dear..i promise.. =(

yg tgh sket ati + kcwa + sdey = aku =(

No comments:

Post a Comment