03 March 2009

today!

hari ni sya mengalami kesketan hati yg teamt sgt lah!!sya kcwa + bngang + frust + mcm2 lg la weh..sbb dya??biar sya sja yg twu..sya bad mood tme tsyen chmy sbb ni la!mengong tros pala hotak ni!ckgu ckp kt dpn..aku lak pkir menda alah ni..hee!xD
weh2..td tme aku kt lab chmy..aku ddk ah blah yg xmenghdap tngkap..tgk2 faiq pngil aku bla da 2 org bdk pompuan lalu..aku pon bwt r 'bnyi' ni..tp dpa xkaleh..aku tnya faiq spa..then faiq ckp "TUN"..hahax!tesentap jwa sya seketika ok syg bla dgr2 2..then sya tros mrh paiq!xD
tme ngh train bdk b.blg..tetbada bdk f1 ni mai..dya pngil aku..aku pon p la..then dya trek tngn aku..dya agk rendah la..so bla aku tgk dya aku kna la tnduk n dya kna la melangut..huhu..bkn ktuk dya ok!then dya ckp "W***** ngn F**** nk amek kak fana ngn kak farah yasmin jd kak angkt kmi ley?"..hahax!zas!tesentap jntung sya!bhnti 2ketika..then aku pon ckp ah "ow..ok2"..then sya aku tros blah p tnpa bg jwpan yg btol2..haha..bla hbs b.blg..bdk2 2 tngu aku kt tpi pdang..then W 2mai pluk aku..walaweh!tekejut aku!haha..xpena2 org pluk aku..xD
blabla..pa2 pon today mmg sucks!!sok klw korg tgk aku badmood kt skola..jgn heran n jgn tnya la knpa..sbb nya aku pon xtw!haha..
sengal dan sial = aku!

1 comment: