25 March 2009

xdk tittle..

wah!penat2..bwu blek skola..dh la blah kls tmbhan chemy[c.normah]..mampos la aku esok..hahax!mmpos p la weh..brani buat brani tanggung la.. =D

weits2!hahaha..aku bwu pas bca blog dya..acece..ayt xbley blah la..huhu..[harap maap klw kta2 2 menyinggung prasaan anda]..heh, smpah!mmg sket ati + bebai yg teamt sgt bla mmbe u pulangkn duit2 kt i blek..cba lw u yg jd i?u nk bek blek..then, tetba mmbe u bg blek..nmpk sgt cm u xhrgai n u xmw kta bek..blablabla..xpa2 la dear..haha!statement u da trangkn everythnk..
heh!impossoble la dua2 sma..xdk no1 ngn no2..xpa2..i trma wlaupon i no2 la skng ni..jnji i stil u syg[ayt xbley bla!]..hahaha!erm, 1 more thing..i mean it ok wat i say 2 u dlu!u bkn no laz lah!heh!i sma cm u la dear..xdk spa no1 nxdk spa no laz..i mean it!ikt u la nk wt tfsiran pa pon!i xley nk kta pa dh..n 1 more..like u said..tlg la jgn bndingkn u ngn sespa..anda beempat the best damn thing in my life ok! n dear, ilysdm!i mean evrtyhng dat i said =D

psl i call 2 plk, heh!i asa cm na ntah..dh la i JATUHkn ego i nk tpon u..then u ley jwb cm2..ag la kebebaian mlanda!asa cm kna smbah ngn suphuric acid[tetba smgat chemy]..sket la!hahahahaha!tp xpa la..i pon da xtw nk ckp pa da kt u..i pon ltak sja tpon 2 ngn perasaan yg undescriable[hntam ja eja]..hahaha!

i skng nga cuba sedaya upya nk bg kta bek cm dlu..tme blek td pon i tgur u, u wt xtw ja..then bla i tgur u kali kedua , u cm na ntah..heh!no cmnt la syg..tme kt tangga 2 mmg i apy sgt la..tp tme blek 2..heh!no coment suda la!

"i da trimaa dea msok dlm idop i . sepenoo atii . deaa take care i sumaalaa . dea layan i sangatsangat baekk . rasa teharuu tahap gabann laa . n i rasaa i da dapatt gantii untukk sorgg _____ ygg da tinggal i kann"
heh!bla aku bca menda alah ni..aku asa cm ombak tsunami menghempas jntung aku ni!hahahaha!
p/s :u know somethng..kekdg me teasa gla bla msj ngn u..u know y??sbb u cm nk xnk ja msj..cm kna pksa ja rply msj i..da la rply pndek2..i pon da xtw nk kta pa da..ntah la dear..blai nk dkt ngn u..i asa u mkin nk jaokn dri..skng lnx la..[ati ckp len mlut ckp len]..hahaha!
lgu utk u dear
Takkan hilang semua kenangan
Yang terindah yang terlewati
Takkan mungkin terhapus bayangan
Yang bermakna dalam setiap kisahmu
Mungkinkah ku akan mengerti
Arti semua jalan ini
Tak Bisa aku ingkari
Bahwasannya kau selalu dihatiku*
Biar waktu kan berjalan lewati ruang
Namun aku kan tetap bertahan
Takkan rela hati ini lepas kau pergi
Biar waktu yang akan menjawab
p/s : td aku jd gla bla lepak ngn ulya tme blek..heh, ily dik!=P

No comments:

Post a Comment