10 March 2009

saya syg kak aimi!xD

uit2 weh!pa yg sya tlis kt title 2..i mean it ok!sya syg dya ketat2!fullstop!kmi da lma da xcntct..laz cntct bln 12..shari sblom bfday sya smpai skng..sya ingt dya da lupa sya da..sya pon xmw la kcw dya..ye la.sya bkn sespa pon kt dya[ayt kronik gla]..xD

td bla sya on fs..sya tgk da new coment..sya pon bkak la..dan automatic nya sya snyum smpai ujng tlinga ni..sbb dya..dya menghantr cmnt kt fs!haha..bnga la weh..sya ingt dya da lpa sya da..yg plg wt sya xsng ddk bla dya tlis "my sis"..kmbang kmpis idung sya bca td..xD

utk mrka yg kbingungan sal cta di ats npa sya truja dpt cmnt dya..sbb dya..dya kak angkt saya ok!kami sahih jd kak n adk angkt 11.08.08!trikh keramt wey!smpai mati sya xkn lpa la..sesnguhnya sya syg gla2 la kt dya..npa??sya pon xtw..tp mmg syg2 dya gla la..sya sdey sgt sbb taon ni dya da xskola..bla nk jmpk dya lg pon xtw la..lgpon dlu dya cm wt xtw ja kt sya..sya plk dret tgur dya sja..sdeh la weh bla dya wt xtw kt sya!sya dok pkir pa la slh sya!huhu..xpa la..pa2 pon sya ttp syg dya smpai bebla..fullstop!

utk kak emy : i love u la kak!teamt sgt la!sdey la skng bab kt kak emy da xdk kt skola..ssh nk jmpk la..huhu..pa2 pon fana slalu ingt kak emy oh!syg kak emy sgt2 la..


ayt ni yg slalu sya bca tme sya bkak fs "tringin gak nk jd adik kakak yg merenk ni"..merenk2 pon ily la syg!xD
lagu yg pena sya bg kt dya!lw dgr lgu ni mst ingt kak emy!xD


Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..Kasihmu aku hampa
Tanpa..Dirimu aku mati
hohoo…

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti

Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…


kak emy saya!xD
maap sbb agk tacin!xD

No comments:

Post a Comment