12 March 2009

spm2!hee!

weh..cuak la tgk bdk spm mai amek result td..taon dpn aku lak yg jd cm2..ades!takot weh..nk amek iktibar da..nk bljr lek lok ah skng..tme 2 hnya 3 org ja yg aku nk jmpk..kak shikin, kak aimi ngn kak amrah..dpa ja la weh yg plg aku nk jmpk!yg len 2 hehehe..sorg ja aku jmpk..kak amrah sygs!jmpk dya kt pndok sains..tp kmi sembang kjap ja..sbb aku da xam..sblom nk xam 2 aku tecari2 la kak aimi ngn kak shikin..pnuh mengharap ni dpt jmpk dpa..tp harapan hnya impian la weh!frust menongeng2 gla la xjmpk dpa td..xpa la nk wt cna..da bkn rzeki nk jmpk..

blek umah ja aku tros msj kak aimi tnya dya dpt bpa..nk msj kak shikin.aku teda no dya la..kak aimi kta dya dpt 5a..ok la 2 kak..sma la ngn kak amrah..then aku tetnya2 kak shikin dpt bpa..kak aimi kta dya dpt straight A..walaweh!bpak hebat gla la!banga gla aku dgr2 2..huhu..azam aku nk jd cm kak shikin la weh!huhu..dya da jd idola aku la weh skng!hahaha..xD

utk kak shikin : congrats..im proud of u la..huhu..lastly, i love u damn much la..xD

p/s : kak aku dpt 7a 3b weh!mst kwn frust gla gabai la..dya pnya taget dya dpt staight a..pa2 pon dya dpt A1 utk add mths..haha..hebat2!

p/s p/s : spupu aku plk dpt 8a 1b..dya b add mths la weh!huhu..takut nya!

weit2! : sya da baik blek dgn dya lm hp..tp realiti blom lg ok..xD

No comments:

Post a Comment