22 March 2009

saket hati saket sekali.. =l

hahaha!xbley bela gla cption!tp mmg btol la weh! aku nga sket ati la..tp xla sket sgt..ni mua stat bla aku bkak ms dya..then aku tgk la kt gmbr2 yg dya buh 2..yg wt ati aku ni sket sbb aku tgk gmbr tut 2 dlu sblom aku..heh!tediam la aku jp bla tgk..tp xpa la..hak dya la weh!aku spa nk hlng dya..xpa2 mayb 'tut' 2 da no1 lm ati dya an..hehe!aku redha sja la weh!huhu..ayt xbley bla..

p/s: mlut ckp len..ati ckp lg la len!hahaha.. =)

tapa2 la weh..aku da xmw amek tw n kta pa da..idup dya la..aku xmw kcw2 idup dya..hahaha!

p/s p/s : ngah melayan adek[ulya] ngn jantong ati[faiz alazhar] sya.hehehe!sya syg mereka smpai sya mati!fullstop.. =D

p/s p/s p/s : lyan2 lgu indera[stacy ngn nubhan]..bez gla babeeeee la wey! =P

p/s p/s p/s p/s : esok skola!yey!ley jmpk mrka2 yg tesyg..hahax! =)

saya suda taken by muhammad faiz alazhar! sya mlik dya n dya mlik sya..fullstop..

t lm cta len aku cta sal dya..=)


milik sya sja!=)

No comments:

Post a Comment